miercuri, 15 iunie 2016

Buna ziua,numele meu este Inculet Andrei si va voi vorbi despre dificultatile crearii jocului la info si despre rezultatul final.Pentru teza la info am avut de creat un joc care sa nu fie o ..minune si sa placa publicului.Ne-am apuca cu vreo 3 saptamani inaintea termenului final,de 9 iunie.Jocul este creat in sdl,unele informatii sunt luate de pe net,mai exact de pe lazy foo sdl,unde totul este  prezentat in engleza.Am realizat o noua versiune a jocului pong ,ce seamana foarte tare cu jocul ping-pong,de acolo si numele,Am intampinat dificultati la crearea mingii ,deoarece mingea o lua intr-o singura directie ,intrucat aceasta trebuia sa ricosesz de  fiecare data cand era in coliziune cu unul dintre"pereti".Cel mai mult am contribuit eu deoarece mi-am asumat responsabilitate de capitan .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu